I don't care I love it

Riktigt virrig dag idag men ska snart äta tacos så kommer äntligen få stabilitet i livet igen. Nog har en lätt bakfylla något att göra med denna vilsenhet och oklara tankar.. Annars vart gårkvällen riktigt rolig GRATTIS IGEN MIN UNDERBARA<33 Trots lite folk ute vart kvällen lyckad att dansa & bara släppa loss lite (känn ironin i lite) är så hiiiimla kuuuul så roliga vänner (och främlingar) oxå sån härlig omgivning!! Delade en pommestallrik med Jonte samtidigt hade vi & även Nora ett djupt samtalsämne en massa slödder & otydliga svar är la underbart haha kvällen slutade hemma hos Nora vid 4 efter att jag och Jonte legat och fortsatt snacka om allt möjligt i minst en halvtimme bra kille det där! 

Lektionen jag skulle haft idag blev inställd fast sen blev den inte det men vart försent då jag redan satt på bussen hem så blev inget med det. Var hemma halv 12 och gick omkring som en vilsen själ sov gjorde jag också. Tog tag i mig själv för dejt med bästis vart bestämt det ställer man aldrig in. Åkte bussen upp till stan för vi skulle åka vidare till Göteborg men visade sig att det vart problem med tågen så vi fick nöja oss med Oden:)) Köpte lite tråkigt smink sen satte vi oss på EH och tog varsin latte jag testade även deras grekiska yoghurt som är blandad med kolasås/två valnötter & lite kaka alltså hur god som helst!! Blev förvånad! Ni som inte vågat testa GÖÖÖR!



Vart inställd på att jobba hela helgen men visade sig att jag är ledig imorgon sköööönt vill träna!!!!!! Därför lär det bli så ska bara se hur mina älsklings bussar går dock kommer de garanterat inte vilja samarbeta med mig. Ett jäkla engelska referat måste jag minsann skriva oxå inlämning på måndag och inte någon lektionstid alls till det är väl fint gjort av vår lärare:) Hööörs. X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0