En vanlig måndag

Ligger och har en rätt galen tanke om att ta bussen 05:30 imorgon bitti bara för jag har sovmorgon till 09:40 och för hinna träna innan skulle jag behöva ta den bussen men kalla mig extrem då kanske.. Får se vad det blir av den tanken.

Idag fick jag 30 min sovmorgon alltid något sen slutade jag vid 14 och åkte direkt till gymmet. Körde rygg i lite mer än 1h och avslutade med 5 km löpning knät ville göra ont så tiden ska förbättras näst gång. Var i Upphärad vid kvart över fem där mötte jag upp Pontus för en prommis. Blev typ 40 min med massa snack treeevliiigt! Nu när jag vart hemma har jag käkat & duschat blir nog sängen alldeles snart. Har inget speciellt roligt att berätta today livet blir lite mer händelsefullt framåt helgen kan jag avslöja. X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0