Plugg & träning

En solning imorse sen möttes jag & Emma upp på Espresso House närmare 11. Köpte mig en vaniljlatte med extra kaffe alltså där har jag härmed en helt fulländad & perfekt kaffe!! Med den i handen vart jag redo för sätta igång och vi fick faktiskt skrivit en del på gymnasiearbetet. Okej kanske inte en del men ivarjefall ett stycke (utav 20 eh) känns skönt att kommit någon vart! Snackade självklart lite allmänt också bland annat om utgången imorgon & helt ärligt är jag nervös för dricka haha.. Och hur jag ens ska ta mig hem?? Återstår väl att se hur kvällen slutar.


Vid halv 2 vart det dags för mig att gå till gymmet. Körde några rumpa & 25 min prommis varav 5 intervaller därefter vart mina ben gött sega.. Kommer bli skönt att komma hem om ett tag, käka & duscha sen nog ta det lugnt framför House of cards. En bra serie men jämfört med Suits & Revenge som jag egentligen vill se men inte hittar säsong 3 på någon av dem någonstans är den endast ok. Suits är seriöst på samma nivå som Gossip Girl! Alla ni advokat-intresserade borde se den diiireekt. Livets liv har de<33 

Är sämst i världen på avrunda & avsluta ett inlägg vet inte hur man borde sköta det snyggt. Typ, hejdå? Hejdå:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://watchseries.ag/serie/suits

2014-10-31 @ 10:14:44
Postat av: Anonym

http://watchseries.ag/serie/suits

2014-10-31 @ 10:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0