Onsdag

Vänta.. Va? Onsdag? Onsdag redan slut? Nej? Hur är det ens möjligt för lovdagarna att gå såhär fort?? Inte fått gjort något plugg heller för den delen borde bli prio imorgon faktiskt..

Annars har hela dagen idag råkat gå åt till vara i stan. Först vart jag med mamma på Överby vid efter 11 vi gick inom 3 för få ordning på fakturor och allt möjligt, dvs inte allt för roliga saker. Lämnade sen tillbaka en tröja, fikade lite grann, åkte till Privab & slutligen hade klockan blivit halv 3! Mys med mamma-häng<3 

Blev avlämnad vid Plus för sola men självklart hann jag inte få solarium innan tre vilket gjorde det ovärt att ens sola plus gymtiden hade behövt lida därför får det tas imorgon bitti helt enkelt! Aaa det prioriteras innan plugget hehe.. 

Väl på gymmet blev det några få rygg/axlar hade mest cardio i huvudet. Hann köra 30 min prommis i lutning 15 & 20 min på crossen innan bussen gick hem. Lite svettig skön-träning! 

För tillfället ligger jag i min säng med Sis & chillar. Hon är äntligen lik sig själv igen efter 3 veckor med körtelfeber inte känt igen henne allllss haha lilla gummsi<3 Hörs säkerligen imorgon. X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0