Ledig fredag

Fredag vilket innebär ledig! Även ledig en hel vecka framöver då höstlovet äntligen kommit. När man känner gränsen till att gå under är nära räddas man av lov alltid lika passande!

Inte sovit ut en enda fredag trots ledighet. Har behov av att utnyttja dagen och se till jag får något vettigt gjort. Tidsplaneringen idag sprack men inte gör det mycket förutom att jag kommer hem en aning senare. Morgonen började med solning vid 10 och ja härmed kan ni kalla mig solariumtorsk men behöver faktiskt ligga i inför Halloween utgången nästa fredag! Speciellt om den röda klänningen som är hemma och väntar på mig passar.. Vågar dock inte hoppas på för mycket. 

Efter åkte jag ut till Överby med planen att bara vara där en snabbis men hittade saker som stod på min Wanties-lista så shoppade utan ens fått lön än så ett sms till pappsen (haha överdriiiv) fick lösa det hela. Fick bland annat köpt en topp/tröja/kavaj som dock skrek Gina Tricot men tusan man kanske får släppa sin påhittade image annars om hybrisen tar över får Sis ta den helt enkelt.



Nu befinner jag mig nere i omklädningsrummet på gymmet. Smuttar Celsius & ber att det är lite folk på gymmet så ett ordentligt ben/rump-pass kan styras upp däremot är min ländrygg en aning skör efter gårdagens marklyft men med tanke på målet jag skrev igår kommer träningsvärken inte få stoppa miiiig. Celsiusen börjar tala nu hahaa hörs!! X. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0