Jobb & träning

Hej bloggen!

Öppnade på jobbet idag så jobbade mellan 10-14 inte många OBtimmar inte men fick offra mig för min mammas sovmorgon skull sen löna det träningen eftersom jag kunde ta det efteråt istället för tidigt på morgonen. Bussen gick direkt 14:20 somna riktigt djupt på bussen en sväng men var bara att knäppa en Celsius, sätta igång lite skön träningsmusik (som jag dock har brist på ge mig allt ni har taaaackk) & ladda om. Klev in på gymmet med gårdagens nyinköpta Under Armour tights vart underbart mjukt material & sitter där de ska gör de! Glad jag äntliiigeen fått dem vilket bidrog till snäppet bättre pass skulle jag tro. Fick bli 3 triceps 2 biceps & 3 axlar för fullfölja det lilla jag körde igår. Avslutade med 25min på bandet bara måste dela med mig av upplägget jag brukar köra kanske finns någon som gillar att svettas lika mycket som mig! Maxa lutningen, gå i kanske 6,5 till en början upp till dig sen var 4,5 min ökar du för köra intervall i 30 sek (fortfarande lutning 15) & pulsen stiiigeeer! Efter varje intervall ökar du även tempot du går i stegvis. Effektivt! 

För tillfället sitter jag på bussen hem och känner hur svettlukten sätter sig alltså jag är nog för ofräsch för allas bästa men ta 15 min på duscha innan bussen finns eeejjj. Nog om det jag är hungrig! Får nog bli att göra några snabba bananpannkakor med bla keso i när jag väl kommer hem. Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0