Cardiiiooo

Det där med allt eller inget är en aning lurigt för min del om jag ska erkänna .. Ivarjefall om man relaterar till dagens träning som jag precis blev klar med vågar inte ens skriva hur länge jag vart på gymmet meeeen när kroppen erbjuder energi så det sprutar får man väl utnyttja det tillfället! Före gymmet vart jag och sola så vart hur varm som helst redan till början. Körde några mage först vilket fick bli superset 4 övningar x 4 varv följt av två tyngre sen startade den eviga cardion på löpbandet hahaa herrrreeeguuud jaja här får ni upplägget 

Lutning 10: 5 min 6,8 5 min 7,2 ->
Lutning 12: 5 min 6,8 5 min 7,2 -> 
Lutning 15: 10 min 6,6 successivt till 7,4

Lutning 15: 30 min varav 6 intervaller x 30 sek 

Löpning: 4km 21min

Löpning: 1km 4:25min

På toppen av det hela fungerade inte min Spotify som vanligt utan den ville endast shuffla låtarna vilket jag inte kunde styra. Oskönt om en Ed Sheeran låt skulle komma under intervallen och man vill bara börja gråta samtidigt som man knappt kan andas inte det ultimata.. Efter min sista kilometer dök Enis upp på gymmet och räddade mig kan man väl säga haha försökte chilla med honom ett tag men vart en aning hyper:) fast samtidigt trött? Aja han är skön så det var kuuuul. 

Sitter på bussen nu och vill bara komma hem för få i mig maaat. Xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0