Ännu ett inlägg

Har äntligen landat hemma och ser framemot en luugn kväll. Passet förut tog minst sagt på krafterna! Startade med 10 min prommis i lutning 15 följt av raka marklyft sumosquats & andra övriga övningar plus två axlar för skojs skull!

Väl hemma väntade mina kläder som kommit med posten som jag nämnde tidigare och klänningen vart verkligen så himla snygg! Vart jätteosäker så känns skönt nu ska jag bara klicka hem en röd mask att ha till. Med klänningen kom även ett vitt linne med volang riktigt fint det också!

Sen vart det dags för laga maat blev givetvis min specialité. Förövrigt årets hyllning går utan tvekan till bönpasta<33 inte bara att det är bra alternativ för pasta utan har grymt näringsvärde med 44g (!!!) protein per 100 g kyckling ligger liksom på 27! Tillsammans med min röra och stevia ketchup blir maten fantastisk.  Kommentera ifall jag ska dela med mig av vad det nedanför på bilden består av känns onödigt att skriva och låtsas folk vill veta!


Nu ska jag ta mig en dusch. X

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ser sjukt gott ut, du får gärna skriva!!

2014-10-24 @ 20:50:52
URL: http://nattstad.se/squatsaholic
Postat av: Jossikossi

Skriv recept då vi vill veta

2014-11-09 @ 00:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0