Bra måndag

Måndag. Vore det inte för mitt engelska tal där jag bestämt mig för prata om motivation/positive attitude skulle jag inte ens skriva detta inlägg. Förövrigt lyckades få ner flertal meningar angående talet på bussen hem förut så vart skönt. Efter träning, Enis & Celsius är tankarna som bäst. 

Helgen då? Blev förbjuden att jobba riktigt onice så sätt men välbehövligt.. Enda jag minns från fredagen var att jag tränade 3h vart väl död i övrigt. Kul ivarjeefaalll och har fortfarande träningsvärk i ben/rumpa! Lördagdag spenderade jag i Göteborg tillsammans med Sis. Min finaste<3 17 vart jag på gymmet & tränade i två timmar. Fick för mig att köra rodd haha säg vaaaad men det vart roliiigt därför blev det även så på söndagen. Tog bussen 08:20 söndagsmorgonen & vart på gymmet till halv 12. Blev som sagt rodd en sväng och kände mig lite wild and crazy som gick loss på hopprepet en lång stund ärligt verkligen kul! Jag suger men ändå mina vader är dödare än någonsin. Avslutade på bandet sen vart benen ur funktion.

Annars idag har det inte hänt annat än skola & efteråt träning med Enis som jag skrev tidigare. Fasen vad bra jag mår av träning!!!!!<3<3<3 Nu ska jag ta och få lite sömn. X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0