Hektisk lördag

Ääärrrliiigt vill bara gråta för tillfället haha sånt jäkla skämt det här... Sen förra veckan har jag suktat efter den nya Aloe Vera diet kollat efter den på de flesta ställen och igår fick jag reda på vart de SKA finnas & givetvis vill jag ta mig dit på direkten så hade ett mission idag som jag tyvärr misslyckades med gissa hur besviken... Ska strax skriva vad mitt mission innebar men måste först dela med mig av att jag igår stötte på det värsta tänkbara som någonsin kan hända under min deff nämligen stå emot TACOS. Min starka kärlek till tacos går seriöst inte att förklara haha älskar det, älskar det såå mycket!!! Kan ärligt säga att det inte var lätt var bara sekunder ifrån att hugga in  då jag fick för mig massa tankar till varför men en tanke var starkare än de alla och det vart mitt mål så blev inget med det! Snart, snart, snaart är det min tur att äta tacos som frukost lunch middag:)

Tillbaka till idag! Lördag & ledig vilket innebär trääniiing. Tog bussen 09:20, solade på Sportlife, drack Celsius och körde 6 magövningar med grym kontakt. Härligt! Ställde mig på löpbandet och mindes att långdistans inte är något att ha nu under deffen så intervaller gällde eller halvt ivarjefall. Körde 5km med 5 intervaller & därefter 2km i ''högt'' tempo usch vad det tog emot men ''what doesn't challenge you won't change you'' helt enkelt. Efteråt blev det cross 20 min och blev lika slut där. Rullade benen en sväng på the foam roller (hittar inte det svenska ordet) vilket var orsaken till att tidsoptimisten i mig kom fram... Aloe Veran som var i sikte fanns på Statoil och med tidspress blev det en rejäl powerwalk ditåt märker att det börjar bli riktigt tight med tiden om jag ska hinna in där, köpa den & sen vidare till Swedenborg för hinna med bussen hem (som man absolut inte vill missa för inte behöva vänta till 17). Väl utanför Statoil inser jag att jag inte hinner in så kubbar till busshållplatsen med aminosyrorna i halsen & trötta ben. Tror ni inte det slutar med att jag står där 3 min innan bussen kommer JO självklart de 3 minuterna hade vart perfekta att använda till köpa drickan... Fan. Förövrigt har jag aldrig smakat någon Aloe Vera tidigare så kommer säkerligen bli as besviken haha men vill testa den so badly då jag tröttnat på alla Vitamin Well/Water eller de är ingen höjdare på olika plan tycker jag. Förut i solariet låg jag och tänkte på ett inlägg kring det (haha) så kanske ordnar det vem vet!
(Inlägg skrivet på bussen hem)



Nu ligger jag i sängen nyduschad och ska bara ta det lugn resten av kvällen. Har inga speciella bilder från idag så fick bli 2 på gårdagens nyinköpta shorts. Levis<33 X.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0