TGIF

En Celsius, ett gott humör, en bra inställning och fredag är helt enkelt felfritt och tiden på gymmet flög iväg. Rygg, mage och HIIT för ben/rumpa (4övnx5varv) kördes igenom idag och med 2 nya ryggövningar kändes ryggen extra trött, underbart! Älskar verkligen gymkänslan så mycket som tex i onsdags när Sportlifes biffigaste la sig på golvet helt död efter ett set och där sitter man och blir påverkad och själv höjer vikten utan konstigheter. Eller E som faktiskt gör allt lite extra roligt, komma dit mötas av honom, tjöta lite, bli glad om inte gladare, känna att vi delar samma intresse och inte behöva känna sig så ensam. 

Annars då? Slutade skolan vid 11-12 vet ej när men åkte ivarjefall in till stan efter och tog en sväng inom G.G & Life innan gymmet WOoow någon råkade gå loss lite grann hehe. Fick bli Questbars så har jag att gotta mig med medan jag jobbar och 2 Aloe Vera men kommer framöver hålla mig till Golden Kiwi då Mango var sådär inte lika värt pengarna. Där hittade jag oxå en såkallad proteinboll var ju bara tvungen att köpa den eftersom jag älskar att testa såna saker. 32kronor kosta den så ska bli spännande om den lever upp till det priset!



Väl hemma möttes jag av smakprover vi fått bland annat den nya Pollyn ORK liksom men men har käkat och nu vill jag bara ta det lugnt egentligen men vet jag har plugg att ta tag i... Får se hur det slutar! X.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0