Life is great

Hängt med Sis tidigare idag & haft kvalitetstid. Redan lite efter 10 var vi på Överby och kikade runt ett tag. Fick faktiskt köpt mig ett par shorts, välbehövligt men obekvämt & obehagligt lite färg på benen om ett tag kanske kan hjälpa hoppas jag! Efteråt lunchade vi på Strandis och satt ute i det härliga vädret precis som jag längtat efter. Kom i den stunden på att det är dags att uppgradera mina halvdana solbrills och införskaffa mig ett par Ray Bans måste bara hitta den perfekta modellen!
Sis tog bussen hem så gick jag inom G.G för köpa Questbars alltså det sötningsmedlet är inte att leka med tror jag haha fått sånt sug efter Questbars men det försvinner lika snabbt som jag får det så inga större problem liksom. Råka köpa med mig en Celsius oxå då jag glömt ta med mig det onödigt egentligen då jag endast körde rygg, däremot lite över 1h, så hade allt orkat men men förövrigt tips att köpa Celsius på Gymgrossisten då de kostar endast 20kr!!! Trippade vidare till gymmet lika taggad och glad som annars tills jag tappade mobilen och hemknappen slutade funka Ååh hur trött blir man inte!?!!?!!!?? Men pillade lite (mycket:)) så sedan funkade den, som om den hamnade i koma en sväng bara. Ni anar inte vilken survivor min iPhone är, hela 3 år och funkar fortfarande (peppar peppar)! Glömde min shaker hemma säkert medvetet i mitt undermedvetna om ni fattar så fick kränga lite (mycket än en gång:)) Questbar på bussen hem.
 Precis gått av bussen och är fortfarande  inte klar med detta inlägg haha ska det någonsin ta slut tro?? Aa nu! Xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0