Leeediiig

1 maj (!!!) vilket innebär inget annat än att jag fått nytt internet som garanterat kommer hinna ta slut direkt efter jag skrivit klart detta inlägg:):) 

Annars då? Igår tog jag mig själv lite extra lång sovmorgon för privatlivet strulade och jag ville träna ordentligt. Tog bussen 07:20 som vanligt men drog och solade. Hann bli hur jäkla taggad som helst under prommisen till gymmet då jag hade grym låt i lurarna, Celsius i handen, solen i ögonen & morgonträning väntade! Hade lång tid på mig så körde igenom tricce bröst & axlar vilket var kuuuul. Har en bild i huvudet och då är det bara att kriga och pressa sedan tillslut kommer man få sitt resultat och bilden kommer bli verklighet! Full fokus! 

Idag tänkte vi tjejer lite spontant åka ut till kusten för bara chilla men since det var Valborg igår vart det lättare sagt än gjort haha inga körkort vill vi bli av med så får bli en annan dag! Gick istället bort till affären och hämtade frulle till Sis kom hem och väntande in tid för lunch sen vart det dags för mig att åka & träna. Busstiderna vart det inga fel på idag inte så hann köra ben/rumpa i 1h & 45min. Skippade HIIT då jag körde det i måndags men körde superset med tre övningar dvs 15x3/4varv ungefär då blir man varv sedan simpla övningar götteligött!! Strax hemma med bussen men fortfarande inte klarat av att dricka upp mina aminosyror än fyfan så äckliga en aning trött på smaken kan jag lova... Vattenmelon som jag har nu smakar typ diskmedel så ni förstår nog hur jobbigt det är att klunka i sig 0,7liter!

Väl hemma är det givetvis käk som gäller trots det är som helg nu vill jag inte ha annat än min matlåda faktiskt. Inga konstigheter liksom! Hörsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0