I DID IT.

Wow. Jag gjorde det. Jag fullföljde planen. Jag var strikt, bestämd och fokuserad. Jag klarade det med siffror som till och med vart över min förväntan. Jag har nått punkten som var min önskan. Jag har klarat det jäkla målet. Jag är faktiskt DÄR. 

Alltså, VILKEN DAG. Heelt överlycklig & överhypad. Urballad & spårad. Hungrig & trött. Kaos & tillsist BELÅTEN.
Imorse vaknade jag vid 8 vart utvilad, taggad, nervös, förväntansfull och plus i kanten vart det himla härligt väder ute. Hade grym inställning redan från att jag öppnade ögona. Idag skulle minsann bli en bra dag och OM den har varit! Kom till gymmet vid 10, drack en Celsius och kände att den koffeinkicken satt perfekt. Körde igenom armar sen käkade jag matlåda på gymmet, gjorde lite ärenden åt mamma och sen gick jag bort till Kardan. Här började allvaret! Ett PT-återbesök var det som väntade efter 4 veckor & typ 3 dagar på deff. Redan?? Shit. Shit shit shit. Vart en grymt stressad period det senaste och faktiskt inte känt att kroppen riktigt reagerat... Väl framme gjorde jag kroppsmätningen... OCH DÄR FICK JAG BEVISET! Bekräftelse på JOjojoo jag har gjort mitt och kroppen har gjort sitt. BAM! Tråkigt nog kan jag inte se eller känna att min kropp gjort någon speciell förändring men när jag kollar på siffrorna och ser skillnaden så kan jag inte vara annat än nöjd. Hard work pays off!

Sen körde jag ett GRYMT träningspass tillsammans med Mattias (PTn alltså). Vi körde igenom de stora universala övningarna dvs de bästa & viktigaste grundövningarna som man kan ha i sitt upplägg. Satte tekniken riktigt bra och nu är det bara jobba uppåt. Har nu en seriös grund så detta kan bli hur bra som helst. Öva öva öva är det som gäller! Med ett roligt resultat och ett lärfullt träningspass gick jag tillbaka till stan. Levde på världens härligaste känlsa blandat av stolthet och glädje så varför inte träna lite till liksom. Tränade 5 rygg & 4 mage hade typ hybris hahaa säkerligen ovanligt rak i ryggen med huvudet extra högt men fan hade ju precis fått bevis på att JAG KAN. Ivarjefall tipsade 3 små killar som satt och kämpade med ländrygg maskinen, annars brukar jag inte lägga mig i andras träning men hybrisen råka slå till haha. Här efter detta pass började jag bli en aning trött & hungrig men ändå överhypad som Zandra & Jonas fick äran att ta del av haha sooorrryyy! Vart i Upphärad vid 17 tänkte bara kika inom affären för se om mamma hade tid att lyssna på allt mitt babbel men just då blev det kaos i affären kassan slutade funka helt och hållet nämligen. Oskönt! Jag & Emma skrev upp på lappar vad kunder handla, letade priser, räknade ihop så de sedan kunde betala kontant. Vid 7 kände kassan för återuppliva sig och då kunde jag äntligen dra mig hemåt för få käka och inte vilken mat som helst utan nämligen TACOS. Här snackar vi belåten Tilda! Helvete vad gott!!! Gud så bra det smakade efter man längtat så länge.



För övrigt har jag så mycket tankar igång i huvudet just nu som jag gärna skulle vilja få ner i några inlägg... Handlar lite om min motivation och hur ''planen'' (vill inte ha någon konkret plan egentligen) ser ut framöver. Får se om det blir något med det!

Annars börjar jag återkomma i mina positiva tankar igen. Vart lite jobbigt sen i tisdags men allt som hänt idag och planerna jag har för imorgon gör livet himla fantastiskt ändå. Ska försöka hitta tillbaka till en bra uppdatering här så hörs nog imorgon igen! X.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0