Friday - I'm in love

Om jag säger såhär "FAAaan vad mätt (eller ivarjefall ohungrig) jag fortfarande är trots att det var hela 5h(!!!) sedan jag åt och tränat i typ 1,5h emellan" så förstår ni hur jäkla stor och himmelsk salladen jag åt förut var va?!!??!??! Ska ta dagen från början sen återkomma till denna fantastiska måltid!

Morgonen började med att jag först hörde alarmets ljuva stämma, vaknade, öppnade ögonen, znoozade, stängde ögonen och sov en sväng till som kändes som minst 1h - anledning till varför man znoozar! Jag vet mitt liv annars verkar otroligt spännande och händelserikt så ledsen om jag gör er besvikna nu när ni får höra om min morgon, antar att ni väntade något spektakulärt typ att jag gick ut på en PW klockan 06:00 men ärligt, DE HÄNDER INTE:) skönt att höra att jag inte är så himla fitness va?? Hade ju vart jobbigt! 

Ooookeej måste sluta balla ur! Väl i skolan (japp jag åt frukost tackar som frågar) vart det bara prov i företagsekonomi som gällde sen HEEEeelg. Jobbfri helg förövrigt LIVET LEKER! FEZT! FULLT ÖS MEDVETSLÖS! YOLO! Nä vet ni vad nu råkade jag balla ur igen. Vad jag gjorde efter skolan var faktiskt att åka till Göteborg on my own. Bara jag som tycker det är otroligt skönt att kolla runt i affärer själv? Kanske är en ensamvarg i mitt inre jag... Nämen skulle bara dit en snabbis för jag var TVUNGEN att hitta ett par bralls vilket jag hittade och därför är jag gladare än på länge som ni märker (aa Celsius är möjligtvis inblandat oxå). Människa som jag är behövde jag mat och hör och häpna det blev ingen matlåda inte OFITNESS utan som sagt en sallad från Deli & Coffee! Samma som jag åt för ett tag sen om ni minns? Inte för jag tror ni har dåligt minne utan mer att man kanske inte lägger vad jag äter på minnet eller jag kanske har fel? Väldans vad många frågor det blir idag... Ivarjefall, där satt jag och dog av belåtenhet!
Kom till gymmet och var inställd på cardio men den där salladen skämtar man inte bort asså den var endast sekunder ifrån att komma upp så 5km på bandet fick räcka. Tänkte ta bussen som gick ungefär då men fan, ett i stort sätt tomt gym lämnar man inte! Körde igenom rygg vilket jag alltid klarar av oavsett om jag är trött eller mår illa då det är favvis alla tider. LOVELY.

Sorry för rekordlångt inlägg men det var ett tag sen och sitter förtillfället på bussen så har inget bättre för mig. Skriver nog imorgon igen. X! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0