Drömdricka

Hoppade två lektioner imorse för jag verkligen behövde lägga den tiden på att läsa min svenska bok. Läste i 1,5h(!) vilket gjorde att jag hann läsa ut den sen tog jag nästa buss upp till stan och gick av vid torget för var himla sugen på Aloe Vera. Köpte Golden Kiwi och JISSES den vart helt fantastiskt god!!! Nästa gång ska mango testas och om jag känner mig själv rätt kommer det bli redan imorgon haha pengarna börjar rinna iväg... Förövrigt sjukt hur priserna kan skilja så mycket den jag köpte igår kosta 18 kollade EH deras kostar 35(!!!) & på Life där jag köpte min kostar de 24 och förresten de har alla vanliga/NOBE smaker för er som är sugna! Åkte sen till skolan för ha matte och därefter sluta. Vart på gymmet rätt tidigt idag där jag körde igenom axlar & bröst. Längtar redan till mogondagens pass för då har jag ingen tidspress utan kan köra utan att stressa som jag behövde göra idag därför är jag inte helt nöjd men men gjorde det bästa av situationen och utnyttjade tiden med att supersetta lite grann. 3 övningar för bröst känns ändå lagom då mina små tuttisar helst gärna inte behöver bli mer muskler utan försöka hålla sig vid liv trots deff oxå det är inte lätt för dem:(

DRÖÖÖÖM
 
Nästa vecka väntas engelska nationella på måndag & tisdag består av naturprov + muntlig bokredovisning men medan jag läst min bok vek jag flikar på sidor som innehöll bra meningar som beskrev saker tydligt osv så det underlättar recensionsskrivningen därför ska jag ta tag i den först. Dock jobbar jag i helgen och kommer vara rätt slut och ingen tid till plugg kommer finnas så ska ta tag i det nu direkt fast innan det måste jag bara bli klar med foodprep. Hörs säkerligen imorgon! X.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0