De senaste dagarna

En latte & en celsius och jag har garanterat överskridit det rekommenderade koffeinintaget MEN ben/rumpa + cardio ska köras direkt när jag publicerat detta inlägg så det är en utmärkt bortförklaring till att både vara koffeinhög och även äta mer än vanligt, skönt för man vill ju inte verka udda utan anledning! Samma grej som när man fikar och man bör poängtera att man bulkar eller att man äter frukt för leka fitness - viktigt! 
 
Annars har jag blivit otroligt bortskämd denna vecka och inte haft någon skola at all till och med utan att behöva skolka något. Tidigare har det vart att vi haft endast en lektion under hela dagen och då kommer bad ass sidan fram i mig - ofrivilligt och kan ej kontrolleras! 
 
Trots ledighet så tog jag bussen 07:10 i måndags för göra sällskap med sis samtidigt passade det perfekt för hann köra cardio som planerat innan vi i företaget skulle träffas kl 10. Blev 5km på bandet i sjuk lutning sen 10 jobbigt tunga minuter på crossen! Trodde vi skulle bli klara snabbt men var inte tillbaka på gymmet fören 2 och då vart jag tom på energi så blev endast några axlar/bicce men vet att oavsett känsla så räknas all träning! 
 
Igår tog jag bussen upp med sis igen alltså hon har prao så tyvärr får hon inte haka på mig till gymmet men snart så!! Började morgonen med 45 min på bandet på samma vis som måndagen, hade med mig frulle som jag käkade efteråt och sen var jag tvungen att hitta på något innan jag skulle köra styrka så solade 15 och åkte sen till Överby en sväng. Skulle letat efter Under Armour tights men blev inget med det utan ett Nike linne istället dock känns det väldigt naket men var ju på rea så slöseriet i mig passade på! Såg ett par riktigt snygga träningsshorts oxå vilket faktiskt gjorde mig sugen på att våga ha det! Väl tillbaka på gymmet körde jag rygg & några mage. Varför jag inte skriver om vad jag gör efter träningen är för att min dag tar typ slut efter haha min hjärna och kropp checkar ut redan vid 15.
 
Nu idag tog jag lite sovmorgon och åkte med bussen upp till stan vid 09. Åkte vidare till Överby på en gång för spana efter ett par shorts jag sett. Hittade sista paret vilket även var i min storlek så var bara att slå till! Nämligen haft sån otur det senaste för skulle köpt en bikini på nätet igår men så tog överdelen slut i min storlek sen när jag skulle betala ett Odd Molly linne (det sällsynta som knappt säljs vart överlycklig att jag ens hittade det) så fungera inte Swedbank för de hade problem och därför lyckades någon annan klicka hem det sista i XS hur trött blir man inte!?!??! 
 
 
Wellll NU ska jag som sagt köra ben/rumpa och efter får det bli bandet eftersom glykogenet behövs under styrkan. Kommer bli ett långt pass men ääälskar att spendera min tid här så det blir kuuuul. Enjoy detta långa inlägg så hörs vi när vi hörs! X.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0