Bad updaatee

Är det inte plugg inför prov är de plugg inför redovisning eller annars är det plugg inför inlämning. Att hinna va glad och kanske hinna leva lite och göra något annat än plugga 24/7 typ sova hade inte vart fel fast jo tydligen enligt Skolverket GIVE ME A BREAK ja håll ut till sommarlovet bara SNÄälllaa jag hinner ju inte ens äta eller duscha eller träna now a days så hålla ut är ingen lätt match ska jag säga er kära Skolverket. Prestera bra på de sista uppgifterna hade ändå vart skönt men om det är möjligt är tveksamt menar min hjärna börjar faktiskt bli rätt överbelastad! Skrev upp vad jag har framöver men får ju inte glömma ett svenska prov och en liten engelska redovisning som ska klämmas in oxå eller aa kan jag inte bara få glömma det??? Kan väl inte göra någon större skada... Fast jo ett F där skulle ju kunna dra ner ett A tack vare Skolverkets fenomenala (nej) betygsystem :)

 
SÅÅåå hur har jag ens tiden till att skriva detta inlägg kan man fråga sig svaret på den frågan är att jag inte har det men... Nä det finns inga men jag måste avsluta här på en gång faktiskt och ta tag i livet eller aa skolan. Vänner, be strong<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0