Träning på G

Godmorgon bloggen! 
Solen lyser, fåglarna kvittrar & jag sitter nu på bussen till gymmet. Dock skulle en celsius denna morgon inte vara helt fel men men, i can i will så att säga! På något sätt glömde jag mitt träningslinne (favvo förövrigt) i omklädningsrummet igår så har ännu en anledning att åka dit idag. Sån panik så ni förstår inte...

Annars vart cardion igår helt förjävlig! Måste vara riktigt orutinerad som tar löpbandet framför fönstret + under lampan. Sen fungerade inte TVn (frågade till&med) men tog mig igenom milen med många om&men för var sekunder ifrån att spy nämligen:):) Körde 50 min cross & lekte lite sen hade jag ingen energi kvar alllss! Så bara för jag hade kontanter kände jag att en sallad skulle sitta perfekt så gick till Ät&Bar. De hade ingen bulgur kvar vilket sög egentligen så vet inte varför jag köpte den eller fick extra kyckling ivarjefall! Sen slog det mig att göra en egen sallad skulle vara mer värt så jag kunde fått hur mycket protein jag ville meeen gott var det oavsett! 

Nu börjar min mage kurra & jag längtar såå efter frulle... Blir att dricka Bcaa, kriga igenom passet & sen blir jag hämtad vid halv 12, lyx för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0