SKön jobbhelg

Idag har jag sålt lika mycket glass som man gör en sommardag vilket gjorde mig jobbigt sugen på glass (första glassen för i år börjar änna va dax nu...) och ville gärna va ute och känna av det härliga vädret men ikke... På tal om bli sugen så vart det så många temptations tillfällen idag ärligt först ute på lagret fanns två öppnade chipspåsar... På kontoret låg en påse med mini-plopp öpnnad... Sen att jag kan ta vad jag vill är ju oxå rääättt frestande... Men annars har denna jobbhelg vart ovanligt rolig! Mycket folk så var en del att göra hela tiden och tiden gick snabbt dock innebär det att det är ny vecka tomorrooow.

Inför veckan har jag på egen hand gjort ändringar i kosten och ska äta det fasansfulla, vita riset (känn min dramatiska röst)! Orkar nämligen inte vänta på svar angående nytt kostupplägg längre men men hur fel kan det bli liksom?? Antingen så försvinner mina muskler sakta eller så blir jag fet men vem bryr sig... I do. Nämen, detta kanske blir hur bra som helst nu lämnar vi mitt risproblem! Tänker på kineserna på risfälten, där snackar vi problem (intimt skämt mellan mig och Emma hahaa)

Okej tvärt avslut men måste avgå nu. Hörs! 

(Hade behövt en random bild här men har inget att erbjuda då mina bilder endast är spännisbilder, mat eller ego... Vilket liv!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0