Ingen ångest inte

Har haft en riktigt skön söndag idag! Säkert för jag förträngt allt vad skolan innebär men det skadar nog ej. Tränade som sagt imorse och tråkigt nog har någon haft nöje att ta mitt linne:):) Passet blev ivarjefall 45 min prommis utan tv haha bara tänk er hur segt! + lite gott & blandat. Vart görhungrig så när jag kom hem fick det givet bli prottegröt + äggviteröra med tomat/skinka SÅ gott!! Hamna i matkoma efter så sov lite mer än 1 timme innan jag & pappa ÄNTLIGEN tog tag i  körningen. Man måste ju bara älska Upphärads små, krokiga & dåliga vägar (not) men gick trots det jättebra. Är faktiskt riktigt lugn när jag kör så gäller att få till flytet helt & hållet bara!

När vi kört klart tog jag mig en prommis till affären och tillbaka fråga inte varför för vet inte ens själv haha fick bli några fikon ba! Strax efter kom Robin hem så frågade jag honom "Ska Du springa" (han hade nämligen tänkt det) fick ett nej så frågade jag "Ska VI springa?" så var det bara att snöra på sig skorna helt enkelt. Endast ett kort varv runt slingan på 1,6km men med högt (!) tempo, var ju tvungen att tävla lite hehe trött blev man! 

Annars ligger jag nu i sängen och har ingenting emot att somna på direkten så tror det får bli så. Xx
Frullis<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0