Gårdagens UFmässa

Good morniing sunshines ☀ (iPhone-sol syns nog inte här dock) Prottegröten är nere & sitter nu på bussen med taggmusik inför LEGDAY (Aassssday). Får nog bli en celsius när jag kommer fram bara för jag är sugen, har kontanter & framför allt för det är freeedaaagg!

Annars så kändes gårdagen otroligt lång, typ längre än långfredagen till & med. Vart på UF-mässa i Vänersborg med mitt, Elin, Emma & Beas företag Smyckcess och lekte företagare samt försäljare. Byggde upp en snygg monter start 08 sen haffade vi kunder och sålde smycken från halv 13 till sent och ännu senare var det prisutdelning, sen på kvällen var det bara att packa ihop allt och efter vart man helt slut!
Slänger upp en bild på montern och min partner in crime. Inte så pjåkigt va?:)) 

Kommentarer
Postat av: Emma

Halv 13 HAHAHAH dör

2014-03-28 @ 17:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0