En jag-gör-vad-jag-vill dag

Hade lite spontant ingen skola idag då vi inte hade några lektioner utan sexualundervisning kan man väl säga så kände att jag inte hade något större behov av det haha därför skippade jag det helt enkelt! Var uppe vid halv 9 och fick skjuts till Överby där jag köpte ett nytt likadant linne som det jag glömde i helgen. Kostade bara 99kr KAP (!) dock känner jag mig lite osmart nu efteråt för Stadium har nämligen 25% på allt i butiken om man är medlem så frågade de om jag ville passa på att bli det jag ba nejnej betalar gärna 100kr (bara för jag har kontanter då är slösa mitt smeknamn)... Älskar ju trotsallt deras egna SOC märke och köper det mer än något annat så det skulle egentligen inte skadat alls haha... 
Jaja, efter snabbisen på Överby gick jag & köpte en celsius & solade i 15 min på sportlife bara för jag har 10 gratis gånger där:):) Deras solarium vart verkligen så mycket bättre än tidigare så hann få liite färg ändå! Sen mötte jag upp Josefina en kort stund för byta tillbaka tröjorna & prata. Så glad jag har henne! 

Gick därefter och tränade med fokus på mage/triceps men slängde in favvo övningen för bicce & 2 bröst oxå. Gick finemang! Sitter nu på bussen hem och vill bara komma hem till min matlåda<33

Annars skulle jag gärna vilja ha fler dagar som dessa mitt i veckan! Så skönt att kunna planera dagen helt och hållet istället för behöva ha några måsten som kommer i vägen. Kunna göra som jag vill utan stress helt enkelt! Tror fredag blir en sådan dag så blir noog träning x2 skulle jag tro, längtar!

Typical celsius-bild. Godaste smaken förövrigt!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0