Blogginlägg nr 2 (!)

På bilden nedanför ser ni upplägget för ben/rumpa idag nog lite överdriv med övningar haha men hade sån energi så köttade på! Förövrigt vart han inne på Gymhuset riktigt social idag och började fråga hur gammal jag är, så berätta han hur gammal han är, att han tävlat/vunnit och att han är sliten idag för han vart ute igår haha mycket trevligt men hur social borde man vara med en 36åring egentligen? Visste inte riktigt om jag skulle fråga om han hade det bra då han var ute eller vart han var (Lippan kanske??) nämen det fick bli ett leende på det!
Gick av bussen vid affären där jag hämtade kvaaarg blåbär björnbär mango & hallon som blir gottis senare. Åkte med Mats hem vilket vart lika trevligt som alltid. Jättehärligt att vi kan prata & ha det så avslappnat trots the past liksom, verkligen glad över det.

Nu sitter jag ute på altanen i linne(!) och bara njuter. Har precis ätit och sitter nu kvar för skriva mitt andra(!) blogginlägg, skönt flyt idag! Åt bland annat sötpotatis och google-freak som jag är kollade jag upp skillnad mellan sötpotatis och vanlig potatis haha. Om man ser till näringsvärdet på 100g har sötpotatis högre mängd kolhydrater & kcal MEN näringsinnehåller i sötpotatisen är bättre då den innehåller vitaminer & mineraler som potatisen ej har! + sötpotatis är ju görgott:)):) Aja, dagens lesson done haha!

Ska om ett tag åka till gymmet igen. Tror det endast blir cardio då jag vill köra det 1 gång i veckan & försig. Fast några rygg hade ändå vart roliiigt och mage oxå... Får se helt enkelt! XX.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0