London baby

LONDON ÄR BOKAT!
Wow! Stadsliv, shopping, engelsmän & fest tillsammans med Emma 6-10 augusti är vad jag har framför mig. Låter helt jäkla amazing i mina öron! Klubba runt på alla klubbar som ligger 5-10 min ifrån hotellet (även Oxford Street ligger bara några gator bort) kommer bli den perfekta utgångsdebuten för mig. Engelsmän är väl inte helt fel det heller hoppas på någon riktig gentlemen bjuder på drink sådär som i film när han ber bartendern fixa i ordning en och sen säga "han där borta bjuder" MMmmm jag skulle falla direkt! Längtar också efter storstadsmiljön dvs åka tunnelbana, gå vilse bland alla gator, hänga i Hyde Park, shoppa i bland annat Selfridges, äta väldens godaste brunch ute osv. Kommer lyxa rejält och inte snåla alllls haha ingen tid att tänka ekonomiskt utan gäller att få den bästa resan ever! Dricka drinkar, äta fin mat och känna att man lever helt enkelt. Shoppa i någon exklusiv affär som minne får det nog också bli. Märker nu att det får bli en hel del jobb i sommar för ha pengar att spendera men kommer vara så himla värt det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0