Livet är tillbaka

Undrar på riktigt hur påverkad man egentligen kan bli utav celsius eller om jag bara är cp för trots ett tuuungt pass nyligen är jag inte ens trött utan sugen på cardio?? Endorfiner så det skriker om det!!

Idag har jag vart i full gång igen och har fått gjort massa bra viktiga saker. Halv 11 var jag Sis & mamma på överby för leta efter kjol hittade men vet bättre att beställa därför tog jag ett ekonomiskt beslut med tanke på London osv. Därifrån åkte vi till polisen för hämta mitt ID efter vidare till Länsförsäkringar för fixa med min fond sen något place där Sis tog idkort och tillsist Swedbank för ordna papper och andra saker man ska se till att göra som nybliven 18 åring. Allt gick supersmidigt vilket vart perfekt då jag & E hade träningsdejt om man kanske kan kalla det så inplanerat. Han gjorde verkligen så jag kände mig lite biff jäkligt nice pass med andra ord!! Gick efter och sola hehe behov av att bli brunis inför utgångar.. Vart framme vid rese men kände det vart lika bra att gå till torget för gå på bussen där. Samtidigt svängde jag inom Royal Beauty och bokade en ansiktsbehandlig ska bli riktigt spännande! 


Förövrigt SJUKT goda vart aminosyrorna från Fitnessguru! Smakar exakt som sura Haribo godisar ni vet? Helt fantastiska!!! Nööööjd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0