Fullspäckad dag

 Som jag skrev igår vart denna dag mycket lovande och den har verkligen vart härlig! Tog tåget ner till Göteborg där jag mötte upp Emilia vid klockan 2. Vi lunchade på mitt efterlängtade salladshak som jag nämnt tidigare dööör jag för den salladen helt sinnes vad god!! Satt där och catchade up eftersom det var allllt för längesedan vi sågs. Sen vart vi på jakt efter två olika kjolar till mig men utan resultat verkligen slut överallt... Givetvis tog vi oss en islatte (eh sommarens beroende) innan jag tog tåget till Trollhättan halv 17. Supertrevligt att äntligen träffa Emilia vilket blir av redan på fredag igen då det vankas utgång där nere någon är taggad kan man lugnt säga hehe. 


Väl i Trollhättan gick jag till gymmet övervägde att inte ta Celsius men vart tyvärr oemotståndligt när den låg där i väskan och läskade mig. Träffade på E och pratade ett tag med honom innan jag körde igenom rygg/axlar. Avslutade även dagens pass med 25 min prommis i samma lutning som igår dock vart det en som kände för att vara väldans social med mig mina sista 10. Att han "sprang" i 6 medan jag gick i minst 7 gör nog att ni kan förstå att han inte var mycket att ha näää elakt av mig han var allt trevlig.

Idag kom även mitt paket jag beställt från Fitnessguru så gick av hemma vid affären för sedan övningsköra till Konsum för att hämta ut det och övningsköra hem igen. Välbehövligt med nya och framför allt goda aminosyror! Beställde även två protte smakprov + heltvit shaker prottebaren är sis och nudlarna & amino pear fick jag som en överraskning det tackar jag för!! 


Nu ska jag ta och försöka sova har ännu en dag att orka fylla med liv imorgon! X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0