En skön sommarfest

Lärdom från gårkvällen: envisas för Guds skull inte med att ha lockigt hår i ett fuktigt och regnigt klimat det håller EJ :)

Så tidigt som 09 kände min kropp för att vakna upp idag förstår inte riktigt vad det skulle vara bra för faktiskt. Vaknade med ett linne på fel håll, c/f i håret, rakt hår, törstigare än aldrig förr & huvudvärk vilket vart några utav alla klartecken på att gårkvällen vart vild, asrolig & så himla värt måendet idag. Eller... I det där med värt inkluderas inte alls händelser haha oklart kan man säga men det får helt enkelt förbli oklart. Lite sneaky nu och alla mina hundra läsare blir väl ledsna när jag inte ens skriver vad jag faktiskt gjorde snart kommer det väl påhopp om att säger jag A måste jag säga B nejmen tänkte komma till att jag var på ett riktigt nice (!) poolparty där måånga gamla godingar och saknade vänner och några nya befann sig! Har inga ord om att vädret var skit just igår men det stoppade verkligen inte oss från att ha det härligt. Stämningen var på topp, bad blev det och en mycket bra fest vart det. Såå roligt att äntligen träffa allla. Himla mysigt! Tackar Noris för det.

Idag är planerna få men nog lifechanging. De som vet de vet och jag är så jäkla nervös men taggad men orolig och osäker fast ändå inte. JAG vill och det är huvudsaken. Kommer säkert dela med mig av det här i bloggen om någon dag måste ju få ner det här så jag minns det forever. 

Bilderna från igår är inte mycket att hurra för (på tal om hurra fyller jag 18 imorgon viiiiilll iiintee:/) därför slänger jag in en ego från imorse så rolig är jag. Hungrig är jag oxå måste hitta något ätbart. Får bli en prommis bort till affären med mormis är sugen på chips kanske får bli det dagen till ära att det är min sista dag som 17 åring. Hörs kanske eller kanske inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0