Bara en massa text

Som nästan alltid när jag bloggar sitter jag på bussen hemåt och har hunnit vara i stan 3 timmar. Gick alltså upp så jag hann med 08:10 bussen japp morgonpigga jag är tillbaka eller aa bortsett från att jag sov så jag dreglade på bussen imorse:-) Väl i stan gick jag först och sola sen givetvis till gymmet. Körde rygg många olika roddvinklar blev det ääälskaa ryggmuskler!! Klämde in en axlar & två mage oxå. Avslutade med 35 min på bandet lyssnade på en podd undertiden  som ger en jäkligt mycket positiv energi! Podden tog slut och jag hade 5 min kvar då fan satte jag igång sjukaste låten, sänkte lutningen till 10 & löpte 2 min pulsen steg sjukt mycket sänkte hastigheten till 7 höjde lutningen till 15 igen sen sista minuten blev det löpning i lutning 15 överdriver inte nu jag faktiskt RÖS medan jag sprang!! Likadant när jag sprang på kusten härom veckan rös jag när jag satte igång en riktig powerlåt & höjde tempot. Underbar känsla! Fick ett bra jobbat utav grabben breve och lämna sen för äntligen halsa i mig aminosyrorna. Verkligen längtade! 

När jag kommer hem har jag ungefär 30 min på slänga i mig en kvarg, hoppa in och vända i duschen, försöka rädda svettfrillen, hitta tempokläder och sen bege mig till jobbet. Streeesss:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0