18!!

För idag är det miiiin daaaag! 
Blev väckt imorse med presenter av mysiga familjen plus mormor & morfar som äntligen hade möjligheten att komma hit. Fick bland annat en ansiktsbehandling av bästa bror funderar på om det är bäst att göra den innan London för vara extra snygg inför utgångar där eller innan skolan... Nog går utgångar före skola väl så ska försöka få en tid bokad till det. Av Sis fick jag Hälsokokboken aaas nice bok (jasså??) med massvis grymma recept vilket passar utmärkt nu när jag kickat igång Tilda 2.0! Tänkte köra 80/20 dvs 2 fria mål av 10 kommer bli bra bara jag får flytet tillbaka snabbbbt helst. 

Annars vart jag och jobba 2 timmar på dagen för att hjälpa familjen när det vart fullt upp där borta. Åkte direkt till stan där jag skulle fixa lite på banken som den vuxna kvinna jag blivit men samtidigt är jag fortfarande barn och inte har kirrat någon legitimation eller aa den ligger och väntar på mig hos polisen... Får flytta de måsten till fredag. Efter 30 onödiga min på banken mötte jag upp Josefina för att sätta oss på Strandis. Denna fina vän jag har är helt amazing! Så jäkla skönt att tänka på samma sätt, ha väldigt lika förståelse för saker och är ömsesidiga om hur man ska anstränga sig osv. Älskar henne så! Jättemysigt att sitta där närmare 2 timmar och käka, prata om livets alla händelser & hänga lite. När vi dela på oss drog jag till gymmet men blev lite nojig angående vad jag gjorde igår (gick förövrigt väldigt bra verkligen inget jag behövde vara nervös över faktiskt. Vart inte alls som jag förväntade mig och jag är hur nöjd som helst!) så vågade bara träna 1h. Fick bli några magövningar och avslutade med 25 min på bandet i lutning 9/12/15 maximal svettning som alltid! 

Bussen på vägen hem vart knas och fick stanna två gånger för försöka få ordning på dörrjäveln men andra gången tog det alldeles för lång tid därför bestämde jag mig för gå av. Hade både träningskläder och skor så började löpa från kyrkan till affären inte alls långt men målet var att komma före bussen. Ett högt tempo med väskan under armen fick det bli och lyckades utan problem känner dock att ett par nya löpardojjor måste köpas för mina är inte tillräckligt stabila längre. Vet exakt vilka jag vill ha får kika efter de imorgon i Göteborg när jag träffar min saknade Emilia! Planerna imorgon är alltså mycket lovande och jag är glaaaad. Skönt att känna igen sig själv allt mer igen! X.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0