Whiiiee

Kära bloggen,
idag den 10 januari 2014 vart jag på min första riktiga dejt! Dvs inte en sådan här genomskinlig ''ska vi ses och kolla på film''-träff utan en mysig fika på Strandgatan i 2 1/2 timme. Satt där och pratade massor med en kille jag för kanske 3-4 (?) månader sedan inte ens visste namnet på. Allt jag visste då var att jag blev helt ivrig av att få ögonkontakt & ett leénde av honom en sväng eller bara mötas lite snabbt när han var på väg att gå. Så kul att äntligen ses och känns så himla roligt då jag sagt mycket till mina vänner att något nytt som en dejt med en person som inte har samma kretsar som en själv skulle vara såå spännande vilket jag fick uppleva idag. Givet vart jag nervöööss haha brukar inte vara nervös över att bara prata men men... Det (han) kändes avslappnat & enkelt så vart skönt! Känns ändå som en lyckad första dejt och får väl se vart detta kan ta väägeeen. Kommer somna med ett leénde på läpparna ikväll whie sån fin kille. ♥

(brist på bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0