Världens bästa killparfym

Ligger i sängen och känner lukten av go killparfym från koftan, hur underbart är inte det egentligen!?
Som ni då förstår har jag träffat V under kvällen. Vi gick hem till honom och kollade en jättebra film ''Think like a man'' var verkligen rolig & värd att se! Så hade vi det bara allmänt mys några timmar tills jag tog bussen hem vid halv 11. Förövrigt är han eeejjj bra för min såkallade fitness-image (han kallar mig nämligen fitness-tilda haha älskar det) eftersom jag är så himla tråkig som inte äter godis osv medan han gärna hade velat det... Snart kommer han säkerligen få över mig till hans sida haha...

Annars har jag tidigare idag hängt på Överby en sväng med syster & mamma. Jag fick köpt mig en kofta, tråkigt smink (...) & ett Nike träningslinne som jag är såå sugen på att använda!! Bra lördag helt enkelt och nu ska jag sova. XX

Dagens hår (haha)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0