Träningsblogg??? JA/NEJ?

Fick lite galna och säkert ouppnåbara visioner om att satsa lite mer på bloggen. Skapa en blogg som innehåller riktigt bra och välgrundade inlägg dvs mer specifika inlägg som har bättre kvalité. Eftersom min skäl är fast i träningslivet så skulle det bli innehållet men kan tycka det är svårt att veta vad som uppskattas och roligt att läsa om. Finns ju allt från övningar, recept, träningskläder, mina tankar om kost/träning/hälsa osvosvosv. Skulle ni stötta mig haha?

Fast samtidigt kan jag inte mer än google it self så allting lär vara självklart för alla ni som läser men kan kanske vara intressant att följa mitt träningsliv ändå... Fast, ärligt, det är inte det haha. Det kommer bli intressant när jag är utbildad och är kunnig och man kan lita helt och hållet på vad jag säger men nu skulle det bli som att klicka in på vilken ''tränings''blogg som helst. Förutom att min blogg är minimal och jag bara leker lite... Så samtidigt känner jag att för mycket detaljer bara skulle kännas löjligt och kanske kan verka som att jag försöker lära ut eller rätta till någons sätt men egentligen tycker jag bara att det är så jäkla roligt, spännande och intressant. För mig är detta liv så mycket mer än att gå till gymmet för att få fram en snygg kropp det är liksom träningen och vägen dit som är det bästa jag vet. Jag skulle inte säga ''nu kör vi nu ska jag minnsan få min drömkropp''. Ytligt bara. Kalla fruktbilder för inspiration alltså, har man missat tjejerna som tagit sig fram till scenen?? Även om scenen inte är ens slutmål har de tjejerna den viljestyrkan och beslutsamheten som man själv behöver. Ett mål, en plan och något hållbart. 

Känns som detta är svårt att förklara. Menar inte att man måste gör på vissa sätt eller leva sig in i ett träningsliv utan att man ska veta vart man själv står helt enkelt. Varför gör jag det här? Vad leder det här till? Är det här bra för mig? Tycker jag om det här? Vet jag vad jag gör? Osv. Det viktigaste är att ta hand om sig på sitt allra bästa sätt för att i sin kropp ska man leva hela livet och därför ska man se till att man trivs! 


Kommentarer
Postat av: Noraaa

Alltså kör baraaaa! Du kan det du gör så tveka inte, ärligt!

2014-01-26 @ 16:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0