T.G.I.F

Vet inte riktigt hur jag ska börja detta inlägg för är så jäkla splittrad i mina tankar så det finns inte haha denna dagen har vart så lång & så effektiv & aktiv så för tillfället vet jag inte vart jag ska ta vägen för att samla mig! Om jag har druckit Celsius? Svar: JA. Hehe. Kan väl börja med att jag vart uppe 06, käkade lite (mycket) gröt, stressade till bussen, hade matte i skolan, drog på någon ovärd föreläsning med klassen sen slutade jag vid 11. PErfekt gymtid tänkte jag men ack så fel man kan ha! Ovanligt mycket folk men jag & Emma fick ihop rygg/bröst ändå. Måste prioritera bröst mer framöver så körde lite bänkpress idag för se utveckling! Visst jag är svag men kan därför bara bli bättre :):) Vid 2 mötte jag upp V så åkte vi till Öveby och började jakten efter ett par hållbara lurar alltså lurhistorien jag ska berätta nu är inte att skoja om hahaah... Vi började kolla på Elgiganten, sen Ica Maxi (för jag skulle köpa jordnötssmör), sen Siba där vi äntligen hittade ett par som jag köpte! Nöjd vart jag så vi gick och käka lite som paus mellan allt vel. Japp här började han förstå att mitt mellannamn är Velig haha. Han bjöd mig ivarjefall på en Ceasarsallad & känner nu i efterhand att jag nog är rätt dålig på visa hur tacksam jag är, mest för jag inte är van att bli bjuden såhär! Sen ta emot komplimanger är jag ju värdelös på... Ska gottgöra honom med ett sms snart tänkte jag, så ni vet och inte tror jag är hemsk som person. Förövrigt sa jag absolut tack men skulle kunna säga tack 10 gånger till med tanke på att jag nästan skäms över hur dyr den vart haha... Men tillbaka till lurarna! Kollade på dem när vi käkade så märkte vi att de inte hade någon höja/sänkaknapp vilket jag måååste ha för mina på iPhonen inte funkar (...) därför var det bara att lämna tillbaka de på en gång! Så kommer vi dit och blir tipsade om ett par jag köpt tidigare (kostade 600kr då men 390kr nu???) som sägs vara gör grymma osv. Mina förra började ju glappa efter 2 veckor men gav dem en chans igen. Vid halv 6 skildes vi åt så gick jag mot Hemköp & köpte en Celsius och taggade till inför cardio med nya lurar! Hur nice som helst tänkte jag men liiite brus från lurarna emellanåt hade jag gärna skippat haha vem orkar ens... Ignorerade det så körde jag 45 min på crossen & 1x2 km intervall på bandet. Jisses! Brukar förövrigt köra ''intervaller'' på crossen mellan level 8 & idag 11. Dvs skifta efter varje/någon km och kilometern på level 11 var inte att leka med! Satsar ivarjefall inte på bra tid längre utan på högst möjliga förbränning (som en liten parantes för er som är intresserade, vill ni veta mer hör av er på mejl :):):)) Nämen på riktigt, just nu ligger jag helt slut i sängen och vill egentligen bara sova men känns som det kommer bli svårt eftersom jag fortfarande känner av en massa koffein haha... Annars är det jobb som gäller hela helgen så kommer vara rätt instängd på kära lilla Tempo. Yey! Eller? Yey när jag har en ny Odd Molly är säkert ivarjefall! Xxxx. 

Jag vet inte varför men jag lägger upp en bild på godaste frukosten. Enjoy! Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0