Plugg på G.

Stannat hemma från skolan idag för jag har så fruktansvärt ont i halsen och vägrar att det ska bli värre. Däremot vet jag inte om jag har feber eftersom jag inte tillåter mig själv att vara sjuk haha tänkte heller inte tillåta mig själv att sova bort hela dagen för jag har så jäkla stora uppgifter att skriva på men det gick sådär... Vaknade vid 10 men somnande om till 1. Ovanligt härligt att sova since jag haft oskönaste & olugnaste helgen då jag jobbat och inte haft tid att vila. Gjorde ivarjefall protein smoothie som jag käkade framför nya Pretty Little Liars och sen råkade klockan visst bli närmare 18... & inte fören nu håller jag på att försöka skriva om framtidens energiförsörjning. Men men, lika bra att ta tag i alla uppgifter för annars försvinner de helt enkelt inte! Tror jag fick för mig att blogga bara för att undvika plugget haha omedvetet faktiskt. Skärpning Tilda... Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0