Let's start this year

Låg och drog mig i sängen till ungefär 15 idag. Bara huvudvärk ibland men kroppen däremot har känts helt förstörd haha men dagen-efter känslan är så värd om man haft en lyckad & grym kväll tycker jag! Ivarjefall, när jag väl bestämde mig för lämna sängen och få lite ordning på livet så ställde jag mig och gjorde matlådor. Älskar att året direkt erbjuder en utmaning med helg snart då man egentligen eller vanligtvis gärna skulle vilja gotta sig men jag antar utmaningen och satsar på att göra det i minst 3 månader! Lätt att säga att man ''startar på måndag'' men för min del ska jag ta mig till gymmet imorgon (kommer väl va så fullt så man mår dåligt) & som sagt börja helt & hållet med kostschemat igen. Som ni förstår är det inte det lättaste att äta efter kostschema veckan under jul/nyår!

Ska fokusera massa nu så lär väl hamna i min egna träningsbubbla och utesluta omvärlden haha kanske tråkig men vill hitta tillbaka till ett bra & hållbart flyt med bra balans! Känner verkligen för att satsa nu 2014 så gäller att hitta tillbaka nu på en gång. 2013 var för mig ett riktigt träningsår där jag har lärt mig otroligt mycket. Övning ger färdighet och jag kommer ta med mig dem erfarenheterna till detta nya året för att utvecklas. 2013 har gett en bra grund så tycker det är spännande att se vart utvecklingen kan ta mig! Vet att jag har viljan & beslutsamheten since jag 2013 gjort allt för mig själv. Kanske hade vart skönt och mer givande att dela allt med någon, jag vet inte... Men troligen. Kanske hade det gjort att ångesten som ibland äter upp mig innefrån skulle försvunnit. Men det är okej för jag vet att jag kan hantera alla känslor eftersom jag är starkare än så. En dag kommer jag kunna visa utåt hur stark jag varit på insidan. Tror jag är en bit på vägen, fast jag vet inte... Man själv är ju den mest kritiska personen mot sig så är svårt att säga om man är på god/rätt väg när man bara har sig själv att vända sig till.

#beforepicture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0