Lazy day

Hej bloggis!
Var på gymmet vid 10 igår och efter en Celsius köttade jag på i ungefär 3(!!!) timmar. Mest för jag vart tvungen eftersom busstiderna suger! Däremot vart passet grymt då jag körde igenom ben/rumpa ordentligt + mage & 30 min på crossen. Förhoppningsvis gjorde mina aminosyror underverk & räddade mina såkallade muskler från total nedbrytning... Gick spontant in på Ica och köpte lite tonfisk som jag oxå slevade i mig hahaa orka mig! 

Valde att avstå träning idag även fall jag vart räättt sugen men åka buss vart inte speciellt lockande (dax att kolla lägenheter...) så 7 pass denna vecka får räcka! Annars har jag idag veerkliigeen sovit ut vilket jag inte minns sist jag gjorde & fixat i ordning matlådor så är redo för ny vecka. Ska verkligen se till att försöka leverera grymma pass i veckan trots skolan! Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0