Ge mig glädjee

 & här kommer ett inlägg fullt med negativenergi och irriation så fortsätt läs på egen risk... Nämen först och främst har jag upptäckt att jag blivit beroende av Celsius vilket är sämst! Kan varken leverera ett bra pass eller få någon powerkänsla utan jag druckit Celsius och det är otroligt jobbigt för jag vill bara gråta, typ. Känns som allting tar emot 10 gånger mer så det blir knappt kul eftersom när jag väl druckit Ceslius finns det ingenting som kan stoppa mig och jag vill vara på gymmet forever haha. Meeen vem har råd att köpa Celsius varje dag ens? Inte jag ivarjefall.

Förövrigt har jag börjat bli riiktiigt less på att gymma tar mig runt 4 timmar då bussen en väg tar 40 minuter... Är också gör spänd, stel i nacken/traps så det gör ont och förstör min träning samt hållning. Ork! Inte bara detta utan lovet är snart redan slut och jag är verkligen inte redo för återgå till skolan. Kommer nu behöva börja åka buss till skolan vilket jag aldrig gjort under hela gymnasie-tiden + har några jobbiga uppgifter att göra direkt så välkomnar väl stressen till att ta över mig...

Annars längtar jag något såpass till fredag då jag ska träffa V. Är faktiskt nervös hehe men har bra känslor så ser fram emot deeet. JAja, låt skoldagarna gå snabbt så är jag nöjd ändå. Hörs!

Slirig bild men här är jag i mina bästa dagar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0