-/+

- Min kropp känns helt tung, slö & urfunktion. Vill bara bli helt frisk!!!

+ Min bror gillade förslaget om att åka utomlands tillsammans så det lär bli av asap. Antingen sportlovet eller påsklovet! Whhhiiee:):)

- Utseéndet på min blogg är minst sagt katastrof! Jag vet inte hur jag ska kunna ta tag i design osv men verkligen något jag borde så det blir lite bättre kvalité.

+ Plattar/lockar knappt håret längre eftersom jag helst lever i tofs. Smidigast så!

- Har äckligt mycket i skolan just nu 

+ Ska få massage nästa vecka på onsdag vilket jag verkligen hoppas ska hjälpa miiiggg

- Jätte längesedan jag shoppade... Så sugen!!!

+ Inte ätit något raffinerat socker på 23 dagar. Dax att fira med lite choklad kanske hehe??

- Inte solat sen innan nyår. Måste få det gjort i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0