LYCKAD debut

Vet inte i vilken ende jag ska börja detta inlägg med antingen hur glad det lilla EH-huset alldeles vid tågen gjorde mig förut, hur SJUKT social jag var igår, hur jäkla grym debututgång det vart eller hur mitt huvud inte hänger med överhuvudtaget idag. Nästa fundering är hur mycket smaskiga detaljer man ska dela med sig av här för smaskiga är de minst sagt. Ännu en fundering såhär i efterhand är väl varför i hela världen skulle jag & Emilia upp på minibordet längst fram av dansgolvet för dansa på det och självklart händer det mest uppenbara VI RAMLAR NER först jag hon försöker greppa tag i mig men åker med alltså ska man skratta eller gråta egentligen?? Om vi spårade igår kanske ni undrar nu? Ohja. 

För att ta gårdagen från början blev jag uppmött i centralen av Emilia & Gaby vid 17. Vart hemma hos dem i Lerum vid nog halv 19 har ingen större betydelse där hade vi till 22 att göra oss snygga dvs ingen stress utan vi snacka & fixa oss & bara hade det trevligt! Tog risken att locka håret och hade riktig tur att min plattång ville samarbeta för en gångs skull den har nämligen glapp och går ej att lita på sist la den av när jag endast hunnit med halva håret:):) Lockarna blev bättre än någonsin, klänningen vart hur bekväm som helst och jag var mer än redo!

När vi skulle ta tåget in till Göteborg blev det helt plötslig inställt alltså kom vi fram en halvtimme senare än planerat. Vi vart ute på Valand där de hade fri entré fram till 00:00 om man stod med på lista vilket vi gjorde så vi bara gled in utan problem. Med tanke på att det vart 22 års gräns existerade det bara snygga fräscha MÄN vart jag än vände blicken fastna den haha kul med mogna människor! Det första jag gjorde där inne var att lyckas bryta min nagel helt och hållet forsade blod och slutade verkligen inte att blöda.. Vart som tur var på toan och ännu mer tur var att jag hade ett plåster i plånkan haha vem har det ens? Sen rullade kvällen på även alkoholen och SÅ 280kr rykte:) 2 shots & 1 redbull/vodka yolo på det skulle jag vilja säga. Pratade verkligen med alllla jag såg fick med 3 st till dunken sen ett nummer kirrat från 2 på bussen hem minns inte ens men såå kuuul man måste ju utnyttja att man vågar vara mer framåt än annars! Annars hade jag aldrig fått ett nytt plåster på donken tex men donken är en heelt annan historia som är väldigt oklar och som jag inte hinner skriva om nu för jag ska iväg och göra inget annat än jobba mer otaggad kan man inte bli.. Måste fräscha upp mig nu börjar om 20. Ivarjefall, så mycket kärlek till gårkvällen och till mina 2 fina vänner som gjorde det så himla roligt!! X. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0