Koffeinhög kanske

Kanske en aning fylligare & en aning mer laddad med energi i kroppen än någonsin klev jag in på gymmet med världens inställning och köttade därför igenom ett tungt pass! F A N vad jag trivs! Än är jag inte tillbaka helt utan måste jobba mig uppåt igen men positiva är att jag helt enkelt får ta ifrån det jag samlat på mig inte mer med det liksom utan bara bygga på. Kan inte bli annat än storslaget bara fokuset är på plats! 

Är som alla vet måndag så självfallet vart jag i skolan. Hade engelska sen håltimme på 2 timmar drog & solade 20 i hoppet om att min flagning skulle känna för att upphöra men här sitter jag på bussen hem och känner att färgen sakta försvinner.. Hann inte med lunch men som tur var en latte vilket fick agera fuskenergi! Kom till skolan och hade privatjuridik & svenska slutade vid två då drog jag till gymmet där jag även träffade E (<33333 hjärtan till dig eftersom du garanterat kommer läsa detta haha pin) ivarjefall han är bäst så mina ryggövningar blev med bäst. Blev en celsius under passet (hej koffeinhög!)  så orkade med tabata blev dock bara en för tiden räckte inte till men lika bra since uppladdningen inte vart den bästa.. Sprang typ en på 20 och hjärtat ville dö men inte jag så det blir av fler gånger framöver! Vem älskar inte utmaningar:)

Som alltid sitter jag på bussen hem just nu och har fått för mig att jag är sugen på att läsa privatjuridik när jag kommer hem haha sorgligt nog har jag inte boken med mig hem annars hade det vart ett perfekt tillfälle att utnyttja för den lusten kommer väl försvinna snarast.. Lång mening andas jag ens?? Får väl bli en dusch när jag kommer hem och käka kan vara bra! Hööörs

Exakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0