Igår & idag

Vart en oroligt seg dag igår skoldagen startade 08:15 och tog seriöst aldrig slut lektion efter lektion enda till 15:15. Hade sånt jäkla sug efter Celsius sådär på eftermiddagen efter en mördardag men hade lovat mig själv att endast satsa på vilja på gymet vilket minsann gick bättre än förväntat det där med att vara beroende är nog inget jag behöver noja över eftersom jag faktiskt har kontroll. Kom hem vid halv 19 vart dödstrött & dödshungrig käkade kyckling med keso & steviaketchup ingen höjdare men orkade verkligen inte bry mig protein i fokus liksom! Sen somnade jag till 3 minuter efter en auktion jag skulle buda på tog slut ääärliiigt hade ställt alarm tidigare men känns nästan som det inte är mening jag ska ha den koftan.. Somnade efter ett tag igen sen vart jag tvungen att gå upp efter 22 då mamma kom hem med balsam så jag äntligen kunde duscha haha fick sen massage av mamma för en del av mig rygg vart ur funktion. Därefter återgick jag till min sömn!

Idag började jag kl 10 så fick lite välförtjänad sovmorgon. Hade tre lektioner & drog efter till gymmet. Svepte en Celsius sen körde jag igång med rygg/mage och avslutade med 2 tabata. Har lyckats hålla mitt mål om tabata efter varje pass hela veckan the secret to abs skulle jag vilja säga. När jag kommer hem ska jag ta & käka får se om jag kan hitta på något fantasifullt till min kyckling så man kan njuta lite kanske. Xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0