Häng i Nyköping

Tidigt imorse åkte vi in till stan här i Nyköping vi kika runt lite och tog en fika. För min del blev det köpt en halsduk kan man nog kalla det och ett par löpartights från 2XU suktat efter dem länge så det var på tiden de blev mina. Vart även rea på 300 kr vilket gjorde att jag verkligen inte kunde motstå dem! Fikan däremot vart ingen höjdare.. Kladdkakan vart garanterat fake sån besvikelse men på bilden ser det ivarjefall inte speciellt dumt ut.

När vi kom hem tog jag på mig de skönaste löpartightsen jag någonsin ägt avnjöt en Celsius fixade bra musik och kirrade en riktigt go inställning. Ungefär samtidigt jag skulle dra mig utåt kom min morbror, hans tjej & mina två småkusiner. Pratade med de lite sen kickade Celsiusen igång och jag vart sjukt laddad. Inte löpt långdistans sedan någon gång innan sommaren därför var inte förväntningarna höga men när jag väl kommit igång ville jag inte ens sluta. Fridfull (fult men passande ord) omgivning att springa i däremot tankar och kropp som vart triggad. Tightsen fick mig att hålla i hela 10km sinnes vad grymma bralls alltså! Löpar-Tilda är tillbaka kanske.

Efter springturen svepte jag i mig aminosyror plus en kvarg utblandad med vatten & hallon. Tog en dusch sen blev det häng med grabbsen massa bus och mys innan vi nyss käkat jättegod mat. Har nu Alex liggandes breve mig i sängen medan jag bloggar kollar han något på sin ipad teknisk pojk det där. Resten av kvällen blir bara lugn är redan trött så blir nog att sova hyfsat tidigt ikväll. X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0