För det vankas utgång

06:30 ringde alarmet och idag vart det inte lockande alls att gå upp. Åt en kvarg, gick till bussen, uppe i stan redan 08, solade och sen väntade gymet hör & häpna UTAN Celsius minns inte ens senast det hände faktiskt.. Kan lova att det tog emot att ens vara där suget vart inte lika stort som annars men körde några triceps & några mage (sjukaste supersetet evvveeer) sen 25 min på bandet i lutning. Bättre än inget och trots att busstiderna + dagens andra planer inte är det lättaste att ha och göra med så hann jag få in träning. Planering är mitt mellannamn!

Hade ett sjukt stort koffeinbehov vilket fick mig att inse att jag nog är koffeinberoende för här sitter jag med en latte på bussen... Hann alltså gå inom Espresso House och köpa den eh överdriv kanske?? Nu satte jag i halsen oxå visst är det bra med livebloggning inga detaljer utelämnas! Dags att lämna detta ämne känner jag. Dagens planer är ivarjefall att ta bussen vid 15 för att åka ner till Göteborg där jag Emilia & några av hennes vänner skulle jag tro ska ut! Första utgången och frågan är väl hur spårad den kommer bli ett svar som ingen vill veta hehe. Innan dess ska jag duscha käka packa lite och ta en nap skulle kanske sitta fint. Måste bestämma om det är smartast med rakt eller lockigt hår oxå där går väl ungefär 1 timme bort:) Är snart hemma så ska se till att ordna allt nu! Xxxx

(En randombild eller ingen alls vad är bäst?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0