En fika med härliga vänner

Undrar verkligen vad jag har gjort för att förtjäna detta sjuka halsont och mer olägligt kan det inte komma då planet till London går på onsdag kan min hals bara avgå tack:) 

Igår jobbade jag hela dagen och gjorde inte mer än så. Tanken var att jobba 10-16 idag men ville inte anstränga kroppen allt för mycket så efter 1,5h där åkte jag hemåt. Jag Nora & Nora hade bestämt fika idag ville verkligen inte ställa in varken pga halsont eller vädret som var helt urballat så jag & ena Noris åkte med bussen upp till stan för möta upp Nora där sen satte vi oss på EH och myste i typ 2 timmar. Pratade om livet och även om några spontana planer vilket jag mer än gärna vill haka på får se om min ekonomi kan gå ihop till det dock kan det bli lite för tight men tusan man måste väl leva lite!? Däremot svårt att kunna leva efteråt.. Måste fundera. 

Ska försöka sluta gråta över mitt jäkla halsont och planera tiden innan London väl. Har 3 dejter jag vill få in + ansiktsbehandling imorgon + sola en gång + packa sen gärna träna men kanske inte värt riskera kroppen. Nu borde jag övningsköra till Sjuntorp för hämta ett mystiskt paket står inte vart det är ifrån men möjligtvis mina Mateus presenter jag fick! Senare kommer några hit för middag och lite firande men allt jag vill är faktiskt sova känner något i kroppen drar ner min energi.. Jaja hoppas det försvinner snarast! X.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0