Love what you do

Igår & idag har sett ungefär likadana ut dvs skola, gym, vara effektiv och läsa svenskabo på bussen hem och väl hemma käka direkt. Matlådor med grillad kyckling är ju dumt att klaga på så med andra ord går deffen framåt! Igår efter jag käkat pluggade jag mest inför dagens redovisning. Redovisningen idag kändes helt okej så hoppas betyget säger detsamma. Efteråt drog jag mig till gymmet och som jag skrev på instagram ''Every day accidently turned out to be a Celsius-day'' meeeen det behövs med ett kaloriunderskott i bakfickan!

 
Alltså, känslan när jag klev in i grupprummet med de stora speglarna, ljuset till ens fördel & började köra kände jag bara ''Fan asså, detta kan nog faktiskt bli bra!'' Pumpade biceps där inne med favvo övningen varvat med en annan övning för få upp pumpet och trötta ut muskeln ordentligt så står jag där och blir så jäkla taggad till allllt! Tänker liknande såhär ''Tänk lite mer tonat där...'' & ''Pressa pressa pressa sen kommer det snart släppa'' och vad jag behöver göra är följa min plan jag har spikad. Fyfan vad roligt! FOKUS PÅ MÅLET!

Förövrigt körde jag marklyft tillsammans med Eniz (nu har vi tillslut börjat prata haha skön kille det där) som kontrollerade och lärde mig tekniken osv verkligen GRYMT så är minst sagt nöjd med dagens pass! 

Nu: Foodprep & dusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0