@ kusten

Varför gör man om en härlig fredag till en söndag? Hur är det ens möjligt att hålla koll på alla röda dagar? Kan säga er att denna morgon inte vart lika härlig som gårdagens... 

Gick upp 08 för ta bussen i vanlig ordning vid 09 men när jag väl tagit mig dit i regnet så upptäckte jag de fantastiska busstiderna så det var bara att vända och vänta till 11:20... Jag & Mathilda hade bestämt att träna tillsammans och som tur var gick det att flytta fram våra planer så trots mitt lite bittra humör fanns det inga tankar på att svika träningen! Gick bort till Kardan, drack min Celsius & blev sjukt taggad på ben & rumppasset som väntade. Med nya maskinövningar och riktigt långsamma, fokuserade utföranden så tog det rejält! Förövrigt så kul att träna tillsammans med Mathilda vilket jag tror blir av fler gånger. Såg en massa nya roliga övningar jag bara längtar efter att få köra så måste garanterat ta mig ut till Kardan igen!

På bilden nedanför kan ni se vart jag befinner mig just nu! Jag & bror åkte hit till kusten efter träningen osv blir kvar till imorgon. Lugnare ställe finns ej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0