Friday

Bara måste dela med mig av denna dag då den vart så härlig och framför allt för det är fredag! Gick i skolan till 12 sen behövde jag vänta till Robin & Jonas slutade så gick tillsammans med Elin & Bea till Gymgrossisten. Fick äntligen köpt mina efterlängtade Questbars vilket blev smakerna Oreo, Cookie dough & White chocolate raspberry givetvis favvosarna. Verkligen allldelleees för goda speciellt att värma dem är inte dumt asså!!! 

 
Efter vart det dags för mig, Robin & Jonas att åka ner till Göteborg. Suktat efter Marc by Marc Jacobs key pouch/plånbok hela veckan och till&med haft det som bakgrund på mobilen haha så var helt enkelt tvungen att åka diiit. Bestämde mig för att köpa deras plånbok och kan inte vara mer nöjd! Plats för alla kort, pengar + ficka för mobilen finns så kommer bli perfekt för kommande utgångar! Förövrigt fick jag komplimang för mina lockar (som jag steg upp 05:10 för att hinna göra imorses...:):):)) av kassörskan, man blir ju bara så glad! 

Annars vart vi och lunchade. Åt på riktigt godaste salladen EVER!!! Utan överdriv! Masssaa kyckling, lite nudlar som hade någon sjukt god smak och blandad sallad med cashewnötter. Ååååhh vill bara äta det igen nu på en gång helst. Denna godbit hittar ni hos Deli & Coffee där man kan mixa ihop sallad själv eller ta förslag eller äta wraps (vill så gäärna testa wrap!!!) jisses ni bara måste dit och käka<33

 
Nu ska jag ge mig här så jag får en härlig nattsömn då morgonprommis & 5 timmars jobb väntar. Xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0