NÖJD

Ootd, bästa Odd Mollsan
 
Jag vet inte om det är Celsiusen som har sådan hiiimlaa effekt på mig eller om jag bara är så jäkla nöjd med allt (i stort sätt...) som har med livet att göra för tillfället! Igår körde jag för första gången crossen på gymmet efter säkert närmare ett år då jag (tidigare) hatat den av hela mitt hjärta meeeeen ville chocka kroppen och köra något annorlunda så crossen fick det bli OCH jag är heeelt fast vid crossen nu(!!!) konstigt nog... Däremot vet jag knappt hur den fungerar eller vad som anses vara bra tempo/tid men nöjd att jag igår körde 9,4 km! 
Annars så åkkte jag idag till Göteborg en snabbis för leta reda på en viss sort Johnny Bulls jag verkligen ville ha vilket jag hittade & givet köpte :):))):):):):)) Behövde jeans (...igen) så köpte mig ett par nya vita Dr.Denim då mina tidigare vart förstörda efter min födelsedagsfest hahah... Tog mig oxå goaste vaniljlatten ''standard'' samt bestämde 2 plagg löningen kommer gå till så hoooppaaas de finns kvar efter 25! Faaast... Ska samtidigt försöka se till så jag kan lägga undan pengar till resa... Kanske resa till mister Secret...? Jaja, käkade kända raw bite men inte var det mycket att ha för 20 kr... Lite energi innan gym ivarjefall + en celsius som gjorde att jag orkade köra 11 km på crossen (besatt???) 1 km löpning på 4:20 samt 6 axelövningar... NÖJD! Kom hem & tryckte i mig 375 gram kvarg dvs 24-25 gram protein & till det ett paket blåbär (fullt med antioxidanter) öööst på med kanel (kickar igång förbränningen) & frön/naturella cashews (fina grejer, googla... Eller så läser ni typ här: http://www.expressen.se/halsa/underbara-fron---darfor-ar-de-sa-bra-for-dig/ ... Eller bara jag som tycker det är intressant???) IVARJEFALL detta är på riktigt hur gott som helst!!! Haha tja överdriv! Weelll, slänger upp ett eget inlägg till skorna bara för jag älskar dem. Nu ska jag varva ner... XX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0