En ovanligt bra tisdag

 
Har idag äntligen känt mig levande! Efter vart slö i hela kroppen & döds ont i halsen söndag/igår & en del idag så känner jag mig nu tillbaka och är glaaaddiiiis. Vart hemma från skolan igår men vart där idag. Slutade redan vid 2 så då åkkte jag ut till Överby, köpte ett par GRYMMA lurar (!!!) imorgon inviger jag dem tillsammans med månadens första cardio, lär bli en del sånt nu framöver så lurarna är behövliga! Ivarjefall, vid halv 4 satte jag & Josefina oss på E.H köpte en vanilj latte (börjat gilla kaffe...???) för sitta där för catch up! Den tjejen e loooveeelllyyy. Love her! Kl 18 kom sis in till stan så gick jag & hon till bion och hämtade våra biljetter till One Direction - This is us. Sen köpte jag lite nötter, torkade äpplebitar med kanel på & några rostade/knapriga grönsaksak haha vad äter jag ens... Men gott faktiskt! Filmen för övrigt var SÅÅåååÅÅååÅååå braaaa!! Jätte go, jätte fin, jätte härlig verkligen haha!
Weeelll, bra dag idag! Nu ska jag kolla om jag har något plugg jag borde göra sedan sova. XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0